PROTOKÓŁ Nr 6/06/2018 – zanonimizowany
z posiedzenia Rady Nadzorczej SM POLFA
z dnia 12.06.2018 r.
Obecni na posiedzeniu:
Piotr Krawczak – Przewodniczący RN
Krzysztof Głaszcz – Z-ca Przewodniczącego RN
Elżbieta Burek – Sekretarz RN
Maria Oleszek – Członek RN
Krzysztof Stefański – Członek RN
W posiedzeniu uczestniczyli:
Grażyna Kowalczewska – Prezes Zarządu SM POLFA
Porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia.
- Zatwierdzenie porządku posiedzenia.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Rady Nadzorczej z dnia 15.05.2018 r.
- Omówienie przebiegu Walnego Zgromadzenia.
- Sprawy bieżące.
- Ustalenie terminu następnego posiedzenia Rady, zamknięcie posiedzenia.
Ad. 1 i 2
Przewodniczący RN P. Piotr Krawczak otworzył posiedzenie Rady Nadzorczej i przedstawił Program posiedzenia. Porządek posiedzenia został przyjęty jednogłośnie.
Ad. 3.
Przewodniczący RN odczytał Protokół Nr 5 z posiedzenia Rady w dn. 15.05.2018r., który został przyjęty jednogłośnie.
Ad. 4.
Przewodniczący Rady Nadzorczej P. K. Krawczyk podziękował Zarządowi Spółdzielni – na ręce Panie Prezes – za sprawne przeprowadzenie Walnego Zgromadzenia członków Spółdzielni. W tym punkcie P. M. Oleszek zgłosiła wniosek odnośnie przedłożenia przez Zarząd sposobu rozliczenia kwoty nadwyżki finansowej za 2017 rok, która – zgodnie z Uchwałą Walnego Zgromadzenia – została przeznaczona na opłaty eksploatacyjne. Wykonanie przywołanej Uchwały może być trudne z uwagi na niewielką kwotę nadwyżki w kontekście wymogów prawa podatkowego.
Ad. 5.
- Pani Prezes poinformowała o osunięciu skutków awarii i wycieku ścieków, a Właściciel mieszkania zgłosił sprawę do ubezpieczyciela. Rada została poinformowana odnośnie remontu kominów, że został ustalony zakres prac, natomiast remont balkonów przy ul. Farmaceutycznej dobiega końca.
- Przewodniczący Rady zwrócił się do Pani Prezes o pilne wdrożenie inwentaryzacji potrzeb remontowych w instalacji CO tak, aby było możliwe wykonanie prac przed rozpoczęciem sezonu grzewczego.
- Pan Krzysztof Głaszcz zaproponował opracowanie przez Zarząd w okresie letnim zakresu prac remontowych w 2019 roku, aby w okresie jesiennym można było rozpocząć rozpisywanie przetargów z uwagi na niską podaż na rynku wykonawców.
- Pani Prezes poinformowała o otrzymanych ofertach (3 firmy) na wykonanie audytu wdrożenia przepisów RODO (cena usług w przedziale 2.000 – 2.300 + VAT).
- Pan Krzysztof Stefański podniósł sprawę jakości wykonania / malowania klatek schodowych w związku z widocznymi wadami. Pani Prezes wskazała, że mieszkańcy byli proszeni (ogłoszenia na klatkach schodowych) o zgłaszanie usterek w wykonanej usłudze przed odbiorem końcowym. Przewodniczący Rady zwrócił się do Pani Prezes o bardziej wnikliwy nadzór nad wykonywanymi usługami w zakresie malowania w budynkach przy ul. Baśniowej i Czeremchowej. Jakość tych usług zostanie zweryfikowana przez Panów: P. Krawczaka oraz K. Stefańskiego.
Ad. 6.
Rada wyznaczyła termin kolejnego posiedzeń na 26.07.2018r. (czwartek) na godz. 18.00.
W związku z wyczerpaniem porządku obrad, Przewodniczący Rady Nadzorczej zamknął posiedzenie.
Sekretarz RN / podpis w oryginale/ | Przewodniczący RN / podpis w oryginale/ |
WAŻNE TELEFONY:
-
668 017 331 - Pogotowie
i konserwacja c.o. i c.w.
(dot. obu osiedli)
LOKALIZACJA NA MAPIE: