PROTOKÓŁ Nr 7/07/2018 – zanonimizowany
z posiedzenia Rady Nadzorczej SM POLFA
z dnia 26.07.2018 r.
Obecni na posiedzeniu:
Piotr Krawczak – Przewodniczący RN
Krzysztof Głaszcz – Z-ca Przewodniczącego RN
Elżbieta Burek – Sekretarz RN
Krzysztof Stefański – Członek RN
W posiedzeniu uczestniczyli:
Grażyna Kowalczewska – Prezes Zarządu SM POLFA
Zbysław Wojnicki – Członek Zarządu SM POLFA
Porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia.
- Zatwierdzenie porządku posiedzenia.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Rady Nadzorczej z dnia 12.06.2018 r.
- Omówienie przebiegu prac remontowych.
- Sprawy bieżące.
- Podjęcie uchwały w sprawie premii dla Prezes Zarządu.
- Ustalenie terminu następnego posiedzenia Rady, zamknięcie posiedzenia.
Ad. 1 i 2
Przewodniczący RN P. Piotr Krawczak otworzył posiedzenie Rady Nadzorczej i przedstawił Program posiedzenia. Pani Prezes wniosła o uzupełnienie porządku obrad o rozpatrzenie spraw kadrowych. Rada postanowiła ująć proponowany temat w porządku obrad następnego posiedzenia jednocześnie przyjmując jednogłośnie przedstawiony przez P. Przewodniczącego porządek obrad.
Ad. 3.
Przewodniczący RN odczytał Protokół Nr 6 z posiedzenia Rady Nadzorczej w dn. 12.06.2018 r., który został przyjęty jednogłośnie.
Ad. 4.
- Pani Prezes poinformowała o przebiegu przeglądu instalacji CO. Pomimo pewnych problemów, termin zakończenia przeglądu ustalony na 16 lipca został dotrzymany (choć w kilku mieszkaniach nie udało się przeprowadzić inwentaryzacji). Najlepsza sytuacja – w zakresie stanu instalacji – jest w budynkach nr 3 i 9 przy ul. Baśniowej. Generalnie stwierdzono konieczność wymiany wszystkich złączek (zarówno w mieszkaniach, jak i na pionach). Zarząd Spółdzielni – po dokonaniu analizy otrzymanej oferty – zawrze umowę wykonania usługi w przedmiotowym zakresie. Ponadto, prowadzone są rozmowy mające na celu zawarcie umowy z tą firmą w zakresie świadczenia usługi konserwacji instalacji CO, obejmującą również usuwanie awarii (analogiczny zakres, jak w ofercie LPEC, tj. gotowość, wykonywanie usługi w terminie określonym w umowie z uwzględnieniem wykonania przeglądu instalacji po zakończonym sezonie grzewczym). Miesięczny koszt katalogu usług objętych umową to 850,00 zł netto. Dodatkowe koszty będą naliczane za materiały.
- Pani Prezes przedstawiła stopień zaawansowania prac remontowych. Największe trudności wystąpiły w znalezieniu wykonawcy remontu kominów. Z informacji Zarządu wynika, że 14 firm oglądało przedmiot remontu, jednakże żadna z nich nie przedłożyła oferty na wykonanie usługi. W świetle powyższego Rada zobowiązała Zarząd do przeprowadzenia prac zabezpieczających do czasu remontu.
- Nie znaleziono również wykonawcy na remont dachu na budynku przy ul. Śnieżyńskiego 6. Firmy wskazane przez mieszkańców budynku również nie podjęły się wykonania remontu.
W związku z przedstawionymi problemami w znalezieniu wykonawcy poszczególnych remontów, Rada Nadzorcza zobowiązała Zarząd do przygotowania ofert przetargowych tak, aby we wrześniu mogłyby być ogłoszone przetargi na wykonanie usług w roku przyszłym.
Ad. 5.
- Pani Prezes poinformowała o zmianie firmy wywożącej odpady, tj. od lipca nieruchomości Spółdzielni obsługuje firma Kom-Eko S.A., o czym Spółdzielnia nie była poinformowana. Na stronie internetowej Spółdzielni ma zostać zamieszczony harmonogram wywozu odpadów, w tym wielko-gabarytowych.
- Rada została poinformowana o ofercie złożonej przez firmę Techem na odczyt ciepłomierzy za cenę 12,00 zł rocznie od ciepłomierza. Umowa z firmą Techem obejmować ma również opracowanie współczynników ciepła, co nie wiązałoby się z dodatkowymi kosztami. P. K. Głaszcz zaproponował zorganizowanie przez Zarząd spotkania z mieszkańcami celem poinformowania o tej ofercie i uzyskania akceptacji na ponoszenie przez mieszkańców kosztów z tego tytułu.
- P. Prezes poinformowała Radę Nadzorczą o zmianach kadrowych na stanowisku Gł. Księgowego Spółdzielni, tj. o odejściu P. Marzanny Kuśmierzak. Obowiązki Gł. Księgowego z dniem 1 lipca 2018 roku przejęła P. Izabela Wiśniecka W związku ze zmianą stanowiska, jak również faktem braku zatrudnienia nowej osoby w dziale księgowości, Zarząd podjął decyzje o zmianach wynagrodzenia dla pracowników tego działu.
Ad. 6.
Rada Nadzorcza podjęła Uchwałę Nr 09/07/2018 w sprawie przyznania kwartalnej premii dla Prezes Zarządu w wymiarze 10 % wynagrodzenia.
Ad. 7.
Rada wyznaczyła termin kolejnego posiedzeń na 20.08.2018 r. (poniedziałek) na godz. 18.00.
W związku z wyczerpaniem porządku obrad, Przewodniczący Rady Nadzorczej zamknął posiedzenie.
Sekretarz RN / podpis w oryginale/ | Przewodniczący RN / podpis w oryginale/ |
WAŻNE TELEFONY:
-
668 017 331 - Pogotowie
i konserwacja c.o. i c.w.
(dot. obu osiedli)
LOKALIZACJA NA MAPIE: