Protokół Nr 8/08/2018 – zanonimizowany
z posiedzenia Rady Nadzorczej SM POLFA
z dnia 20.08.2018 r.
Obecni na posiedzeniu:
Piotr Krawczak – Przewodniczący RN
Krzysztof Głaszcz – Z-ca Przewodniczącego RN
Elżbieta Burek – Sekretarz RN
Maria Oleszek – Członek RN
Krzysztof Stefański – Członek RN
W posiedzeniu uczestniczyli:
Piotr Rakowski – Członek Zarządu SM POLFA
Izabela Wiśniecka – Główny Księgowy SM POLFA
Porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia.
- Zatwierdzenie porządku posiedzenia.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Rady Nadzorczej z dnia 26.07.2018r.
- Omówienie spraw kadrowych zgłoszonych na poprzednim posiedzeniu – podjęcie stosownej uchwały.
- Omówienie poniesionych kosztów eksploatacji i utrzymania nieruchomości oraz wydatków z funduszu remontowego za I półrocze 2018 r. oraz podjęcie uchwały zatwierdzającej poniesione koszty.
- Sprawy bieżące.
- Ustalenie terminu następnego posiedzenia Rady Nadzorczej.
- Zamknięcie posiedzenia.
Ad. 1 i 2.
Zastępca Przewodniczącego RN P. Krzysztof Głaszcz otworzył posiedzenie Rady Nadzorczej i przedstawił Program posiedzenia. Przedstawiony porządek obrad został przyjęty jednogłośnie.
Ad. 3.
Zastępca Przewodniczącego RN odczytał Protokół Nr 7/07/2018 z posiedzenia Rady Nadzorczej odbytego w dn. 26.07.2018r., który został przyjęty jednogłośnie.
Ad. 4.
Rada Nadzorcza zapoznała się z przedłożoną informacją i symulacją funduszu płac w związku z nieobsadzeniem stanowiska w księgowości. Rada przyjęła informację Zarządu o proponowanych zmianach wynagrodzenia jednakże rozstrzygnięcie wszystkich kwestii finansowych związanych ze zmianą wynagrodzeń zostanie podjęte na następnym posiedzeniu Rady.
Pani Maria Oleszek zgłosiła wniosek o przygotowanie przez Zarząd propozycji zmian w strukturze organizacyjnej w związku ze zmianą składu osobowego w zespole księgowości.
Ad. 5.
Pani Izabela Wiśniecka omówiła koszty i dochody na poszczególnych nieruchomościach, jak również stan funduszu remontowego na dzień 30.06.2018r. Rada zwróciła się do Zarządu o przygotowanie na następne posiedzenie wyjaśnień odnośnie rozbieżności w wielkościach ujętych w pozycji kosztów podgrzewania wody.
Rada Nadzorcza podjęła Uchwałę Nr 10/08/2018 w sprawie zatwierdzenia poniesionych kosztów i wydatków z funduszu remontowego na dzień 30.06.2018r.
Ad. 6.
Pan Piotr Rakowski przedstawił informację o wyborze wykonawcy remontu dachu na
ul. Śnieżyńskiego 6. Co więcej, firma ta złożyła deklarację, że poważnie rozważy możliwość podjęcia się remontu kominów i czapek w budynku na Czeremchowej 12.
Ad. 7 i 8.
Rada wyznaczyła termin kolejnego posiedzenia na 13.09.2018r. (czwartek) na godz. 18.00.
W związku z wyczerpaniem porządku obrad, Przewodniczący Rady Nadzorczej zamknął posiedzenie.
Sekretarz RN / podpis w oryginale / | Przewodniczący RN / podpis w oryginale / |
WAŻNE TELEFONY:
-
668 017 331 - Pogotowie
i konserwacja c.o. i c.w.
(dot. obu osiedli)
LOKALIZACJA NA MAPIE: